Direktlänk till inlägg 24 oktober 2018

Jobbiga dagar..

Av Anna Varenhed - 24 oktober 2018 10:56

Idag är en sådan dag då känslorna sitter utanpå kroppen. Det är som hjärnan har en inre fight med sig själv. Jag tänker på dej varje stund, varje minut. Vill bara gå och lägga mig och blunda för att drömma att jag är med dej. Dagarna blir så tomma när dina syskon inte är hemma. Man går från rum till rum. Tror det är dag 2 nu jag startat damsugaren, bara för att få ngt att göra. ?
Josefine min äslakde ängel. Detta är inte rättvist. Jag vill bara ha dej här hos mig. Jag vill inte befatta mig med att du aldrig kommer hem mer.
Jag saknar dej så mycket. Jag vet att du ser på mig vart du än befinner dej. Älskade lilla flicka ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Varenhed - 29 oktober 2018 12:16


Känslorna kokar inom mig. Oron att tappa fokus och balans som inte finns. Såg att Darin, kommer ha spelningar i Sverige. Du ville inget hellre än att gå och titta på honom. Vi planerade att när han skulle spela så ska vi åka dit och lyssna. Men det f...

Av Anna Varenhed - 28 oktober 2018 09:34

Då var det dags att vrida tillbaka tiden, men inte på det sätter jag hade önskat. Vaknade till att pelletspannan stannat. Innan klockan var halv 9, var hela familjen uppe. Ångesten har spelat mig spratt denna veckan på maxad nivå. Och att lämna min ...

Av Anna Varenhed - 23 oktober 2018 22:17

Alla ser ett ansikte. Och tror i hopp om att det skall vara bra. Men helt ärligt . Mitt hjärta brinner, min kropp faller sönder. Jag saknar dej så mycket . Varje dag trillar tårarna från min kind och jag tvingar mig bita så hårt , för att inte brista...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards